平线

"That this song will reach you one day."
Can't Keep It Inside - Gustavo Santaolalla

#30-DAY SONG CHALLENGE#
DAY26:一首想要让你陷入爱情的歌

缺爷的声音很暖,歌词也超级甜0///0是《八月:奥色治郡》的插曲w因为这首歌时间很短,所以歌词就都在下面啦↓

Well, I've never been a man of many words,
我素来寡言少语
and there's nothing I could say that you haven't heard.
若不是说予你听,我便无话可说
But I'll sing you love songs till the day I die.
但我将为你唱情歌,直到生命的尽头
The way I'm feeling,
因为我的感觉
I can't keep it inside.
无法隐瞒
I'll sing a sweet serenade whenever you're feeling sad,
当你难过时,我会为你吟唱一首甜蜜的小夜曲

and a lullaby each night before you go to bed.
每晚入睡前,我还会为你哼上一首摇篮曲
I'll sing to you for the rest of your life.
有生之年,你都会听到我为你歌唱
The way I'm feeling, I can't keep it inside.
因为我实在无法隐瞒自己的感觉
No, I can't keep it inside.
是的,我无处隐藏这种感觉

评论

热度(10)